tattoos

Sunday, September 4, 2011

IJsberen


Deze opnames heb ik twee weken geleden genomen in Diergaarde Blijdorp. Ik vind deze dieren zo geweldig dat ik er bij elk bezoek aan de dierentuin even ga kijken.

Dit is het mannetje "Eric", welke ik hier vanuit een kijkhol door een dikke ruit heb gefotografeerd.




IJsbeer "Eric"


Dit is het vrouwtje "Olinka" met haar inmiddels flink gegroeide zoon "Vicks".
Grappig om hem met zijn moeder zo zittend te zien wachten op de verzorgers, die enkele ogenblikken later aankwamen met appels en verse vis.




Eet Smakelijk..!!!


Deze onderstaande foto van IJsbeer Olinka, (welke ook al op mijn blog staat), is deze maand geplaatst in het Foto magazine "Chip Foto Video" (Nr 6-2011). 
Hier ben ik dan ook uitermate trots op.


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger