tattoos

Monday, November 7, 2011

Diergaarde Blijdorp


Ik heb hier weer een aantal opnames welke ik pas genomen heb in de dierentuin Diergaarde Blijdorp te Rotterdam. Bij elk bezoek ga ik altijd even langs de Prairiehondjes. Vind deze beestjes altijd zo grappig om te zien.
Dit keer waren er weer een aantal behoorlijk nieuwsgierig, want ze kwamen zelfs op de rand van hun verblijf zitten, waardoor je ze zelfs kon aanraken.  

Prairiehondje


Moeraswallabie

Bongo

In het Artica gedeelte van Diergaarde Blijdorp zijn sinds kort Poolvosjes te vinden.
Ze hebben hier dan ook een geheel nieuw verblijf gekregen.

Poolvossen zijn maar liefst twee keer per jaar in de rui. In Mei-Juni verliest hij zijn witte, langharige wintervacht en komt er een donkergrijze zomervacht tevoorschijn.
In September-Oktober gaat dit proces net tegenovergesteld.



Aziatische Leeuw



Tevens wil ik een ieder bedanken voor de leuke en fijne reacties op mijn vorige foto's!!

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger